trevlig och rolig helg.

Har haft en riktigt trevlig och rolig helg..
I fredags jobbade jag till fyra och när jag väl kom hem så gick jag och syrran upp till lilla affären och handlade fredagsmys. Brukar alltid köpa cheeseballs, men den här fredagen klarade jag knappt att äta upp hela.. vet inte vad som händer med mig.. helt enkelt inte så sugen på saker längre.. har väl bestämt mig rijält nu att gå ner i vikt utan att tänka så mycket på det. Skönt! kanske man för en gång skull kan lyckas att gå ner i vikt?! och stanna där!! ?
Jag tar en dag i taget, en vecka i taget.. osv. Har ialla fall börjat träna ordentligt nu, den här veckan har det blivit tre gr och det ska det bli per vecka.. sen kanske mer? vem vet. medlem nu i ett år på itrim så det är skönt , det största steget och även det dyraste detta år.. men det är det värt! god hälsa och så kanske man för en gång skull får bli normalviktig och får känna sig som en riktig pudding för jag vet att jag kommer bli så jävla snygg o sexig om jag går ner i vikt.. för jag har alla vackra former och ett riktigt vackert ansikte och mina ögon ska man inte prata om!!
(Hahaha okej ego i allra högsta grad men jag måste få peppa migsjälv lite känner jag.)

Hur som helst, helgen skulle jag ju skriva om..
så fredagen blev det hur som helst halvmys och så tittade jag och mamma på let´s dance.. (och hur röstar svenska folket i det programmet, hur kunde Hannah Graaf åka ut och inte Björn Ranelid eller Andreas Waise som rent av sög?) fattar inte.. :S:S men men bara ett programm så..

I går så började dagen med frukost, träning, duschade och diskade.. sedan så kom Dianas man Raul och hämtade mig och så åkte vi hem till dom för en lördag med hembakad pizza(som var så himla mumsig!!) , prat och skratt och Wiispelande xD Wii sport resort, mariokart wii och ett puzzelspel som jag helt glömt bort.. Mys på högsta nivå med andra ord! Gick och la mig 01.30.. lite sent kanske men ändå, vaknade 10.30.. då hade Diana varit vaken ett tag och Raul hade blivit utkallad på jobb(jour hade han stackarn så jag missade honom innan han åkt)
men jag och Diana pratade och sedan åt vi Pizza som blev över från igår till brunch och så pratade vi om lite allt möjligt, sedan så följde hon mig till tvärbanan och så åkte jag hem så jag skulle hinna med tvättstugan och just nu så sitter jag här och väntar på att gå ner tredje och näst sista gången.. jag o mamma hjälps åt.

Så förutom tvättstuga så har min helg varit superbra!!
Resten av kvällen kommer jag att spendera framför datorn och spela the sims 2 och eventuellt klara av zelda twillight princess för femhundra elfte gången.. men det får vi se..

Så jag hoppas alla haft en urbra helg och att ni får en trevlig söndagskväll!!
Imorgon blir det jobb igen och träning.. och längtan till nästa helg då syrran och jag ska vara med jossan hela helgen <3 ;D;D;D

// Kramar Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0