Trettondagsafton

Inte för att jag bryr mig så mycket om det, men man har varit ledig så det är nice :)
Speciellt då jag stukade foten i tisdags då jag och Lena var iväg och tränade på Iitrim. första gången för mig och nu ska jag träna där ett år, skrev på papper när vi var där. Så nu ska jag en gång för alla bli av med övervikten!
Fast det får ta den tid som det tar.. får inte jäkta och gå ut för hårt i början, det är där jag faller.. och att jag måste låta mig själv få misslyckas men för att sedan ge mig upp på hästen igen. Men en dag i taget.. så går det nog bra. Sen gäller det att hålla det också, den svåra delen...

Tur att jag har min kära bästis Lena i alla fall som tar mig iväg och tränar. Och som stöttar en, i det man gör... vad vore jag utan dig ?? inget och ingen <3 så glad att jag har dig :) hihi.

Idag har jag spelat (hahaha blir ni förvånade?) tillsammans med syrran :D Lika kul som alltid.
Diskat och suttit vid datorn. Förtillfället så tittar jag på Chocolat i bakrunden.. älskar den filmen :D
Vi har den ifs på dvd men det finns inget annat att titta på så jag fastnade där :P

Imorgon blir det jobb igen, men sen helg och nästa vecka drar allt igång som vanligt igen.. då är alla tillbaka ;D
Skööönt :)


Nej nu ska jag ägna mig åt tv:n för att sen sova.. hehe så jag orkar upp imorgon.
Godnatt allihop!
// kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0