Min tumme är död.

Hahaha, jag har spelat Zelda Majoras mask för syrran tvingade på mig att lira det när hon kollade på när jag spelade twillight princess.. så jag slutade spela det och spelade det zelda jag aldrig trodde jag skulle spela.
men jag är glad för det för det är riktigt kul, fast helt klart det SVÅRASTE zelda jag har spelat.
Och dessutom så är våran handkontroll så gammal och sliten så joysticken är så slö så man får ta i för kung och fosterland för att kunna ta sig fram och styra Link (spelkaraktären i zelda ifall ingen spelat förr).. skit störande och som sagt, min tumme är helt död.

Men nu ska jag i alla fall fortsätta spela för man vill ju klara av spelet och det är ett sett att fördriva tiden och ha det kul tillsammans med sin syster.

Sen imorgon är det dags att börja jobba igen. Jag brukar vara julledig två veckor egentligen men det här året så hade jag inte semester sparad men hade lite timmar att ta ut som semesterdagar som tur var, så jag får nöja mig med en vecka. Dessutom så ska det faktiskt bli rätt skönt att komma tillbaka till vardagen igen.
Fast det ska bli intressant att ta sig upp imorgon då jag totalt vänt på dygnet nu de dagar jag har varit ledig.
Haha men det ska nog gå bra. Upp kommer man ju men sen lär man ju vara en zombie när ens arbetspass är slut.

Jag tänkte skriva något om gårdagen men det var inte så mycket som hände egentligen.
Kollade på filmer på tv hela för och eftermiddagen 3 hela filmer och sedan slutet på den 4: e.
Sen så spelade jag ju typ hela natten tillsammans med syrran och somnade 5 imorse.. haha och gick upp elva.. så är rätt så seg men det är väl lika bra så jag kanske kommer i säng en ordentlig tid ikväll.. :P

Nej nu väntar syrran så jag kanske skriver senare eller så hörs vi imorgon efter jobbet beroende på hur mycket zombie jag är eller inte... hahaha.


Ha en bra dag kära läsare (ni få)
Pusss // Jessy


<3

Majoras Mask ;D

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaha, okej. :} Ja spel brukar kunna hålla en vaken.

Thanks, gumman. <3

2011-01-02 @ 15:55:03
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0