Jobb och träning med Lena-

Ja, idag har jag jobbat hela dagen.
Efter det åkte jag och möte upp Lena i Centrum och sedan begav vi oss till Iitrim för att träna.
Nu kommer vi göra tisdagar och torsdagar, börja lätt.. men jag tänker nog köra promenader och annan träning själv hemma också. Bara jag inte gör för mycket, man ska börja lätt för annars ger man bara upp sen igen.. och det vill jag inte denna gången. Speciellt eftersom man hos Iitrim måste vara medlem i ett år och det är mycket pengar man lägger ner och då vill man också träna och få resultat också! Så jag håller tummarna!

Det jobbiga är att jag har känt att jag haft ont i halsen nu ett par dagar.. just nu är det värre och jag kollade i halsen och jag har fått vita beläggningar på båda mina halsmandlar och så är jag röd.. JAG VÄGRAR BLI SJUK!
och varför har de inte hört av sig angående min operation?!?!! jag vill få bort halsmandlarna fort som bara den.. allt skit fastnar där och jag orkar inte mer... så jag vägrar som sagt att få halsfluss igen .. jag vägrar!
.. men det blir nog bra hoppas jag.

Imorgon blir det jobb igen och sen vad jag vet så ska jag efter träffa Carro. Har inte hört något mer om det men vi har pratat via fb och vi skulle höras idag.. men vi får väl se. Hur som helst så blir det vilodag från träningen imorgon.

Nej nu ska jag platta håret och sen väntar jag på samtal från Jossan.
Ha en bra tisdagskväll allihopa!!

Måste berätta också att jag klarade av Zelda Majoras Mask igår.. äntligen!! WOHO!
(haha typ 10-11 år försent )men jag ville ju inte spela det först, men glad att jag gjorde det.. skit bra spel, som alltid när det gäller Zelda så den läggs till på min lista av avklarade Zelda spel.. nu ska jag invänta det nya till WII - skyword Sword och hoppas att det kommer ut detta år!!!
(Ja jag är som ni kanske redan förstått en spelnörd och jag är mest svag för Zelda... GO LINK GO! xD )

// Puss & kram Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0