Helt okej dag.

Tisdag igen, men den är snart förbi.
Idag har jag jobbat.. efter jobbet möte jag lena på Iitrim och vi tränade.
Efter det hade jag sån jävla träningsvärk.. mer än vad jag brukar ha :S men tror det kom från att jag har ansträngt mig lite mer idag på jobbet än vad jag brukar. Men man ska ju känna att man lever, eller hur?
Nu är det hur som helst bättre..

Sitter och spelar med syrran, Zelda majoras mask igen. Kom på att jag har en mask kvar att ta.. men den är inte så enkel... syrran försöker komma igenom ett av hindren för att lyckas komma närmare att få den.. men det verkar inte gå bra för henne heller, fast bättre än vad det gjorde för mig.. fast snart så måste jag sova så kanske vi får göra om allt igen vem vet.. :S för vi kan inte spara heller i spelet.. inte så kul precis.. men vad ska man göra.. det är bara ett spel, har ju redan klarat av det man behöver ju inte alla masker.xD

Imorgon så jobbar jag 10-16, har börjat 11.30 på onsdagar egentligen men nu så har jag gått upp i tid så det blir min första 10 dag på onsdagar.. så får se hur jag lyckas anpassa mig till det.. bättre än på torsdagar i alla fall då jag börjar 08.30.. det kommer kännas i början.. måste upp 6 så.. :S jaja sånt är livet, mer pengar i alla fall ;D Nice! jag klagar inte! ;D


Nej nu ska jag forsätta kolla på syrran och sen försöka själv innan vi ger upp för dagen.
Hoppas er tisdag varit bra!
Puss & Kram // Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0