helgen som gått

Jag har haft en sån rolig helg så det är inte klokt, tillsammans med syrran såklart <3
har skrattat som en took hela tiden.. har träningsvärk i magen.
<3 Tur att jag har syrran, som jag sagt innan, vad vore livet utan henne? riktigt tråkigt!

Igår(eftersom kl nu är efter midnatt) så fyllde brorsan år, men vi firade honom i lördags med tårta o sång då hans flickvän Jessica bjöd iväg honom på 24 timmars kryssning. men han kom hem runt sju tiden så vi kunde gratta honom då på riktigt ;D sen resten av helgen har man hjälpt till här hemma och som sagt spenderat resten med syrran framför spelet... höll på att klara sista bossen nu i zelda majoras mask, men dog båda för jag blev trött i skallen.. får se ifall jag lyckas döda den imorgon efter jobbet eller någon annan dag i veckan, slutar ju sent imorgon så... beror på tåget påväg hem..


nej dags att sova, kl är snart halv två.. ska upp 9 så sovmorgon typ... bara typ.
imorgon är det ny termin och jobbet drar igång som vanligt igen..
Godnatt och hoppas alla haft en lika bra helg som jag.
/ Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0