en av världens sämsta filmer

Jag måste varna er för en av världens mest töntigaste och sämsta filmer.
jag har inte sett något mer dåligt på jag vet inte hur länge.. den är dålig på alla plan.
Dåligt skådespel, dålig story, dåliga effekter.. ALLT var dåligt.. fy fan. men man kunde inte låta bli att skratta åt vissa scener i den.. men ändå jag känner att jag måste varna er om att aldrig och då menar jag aldrig se den!
Lova?? .. nu har ni blivit varnade.. jag är skadad för livet..

jag tror syrran är beredd att hålla med mig eller vad säger du?

 

 

okej jag måste visa ett klipp från filmen, det är så dåligt så man skrattar ( ialla fall jag..) OMFG!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

A ne FY FAN se den ALDRIG! Jag är också skadad för livet! Det enda som är bra med att ha sett den är att ALLA andra filmer är liiiite bättre nu xD HAHAHA!



Puss<3

2011-01-16 @ 12:52:24
URL: http://vehemence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0