craaazy!

hahahaha det har varit en sån galen helg!
den spenderades hos Jossan tillsammans med syrran :) <3
Vi har haft det riktigt roligt. Flummat, ätit massa onyttigt, mysigt framför filmer, spelat sims, supit , tagit bilder osv..
kul kul! Nu sitter jag här och är helt slut känner jag. Tur att jag börjar 11.30 imorgon, älskar måndagar <3 ;D

Den här veckan händer inte så mycket, det är fyra dagars vecka i alla fall , skulle haft det denna men bytte ledig fredag med min kollega så min jobbfredag nu på fredag blir alltså min lediga istället.. nice, för jag behöver en extra ledig dag känner jag xD
Ska samla krafter att städa mitt rum också.. har känt mig äcklad redan innan men nu mår jag alltså psykiskt dåligt att bo i den här skiten.. så nu jävlar hahha!

Imorgon måste jag komma iväg och träna också. Ska messa Lena sen och se ifall hon ska med, jag hoppas det för det är så mycket roligare att ha någon att träna med. Fast även ifall hon inte kan så måste jag verkligen komma iväg!! men det är morgondagen det. Nu hade jag tänkt att spela lite sims innan jag knyter mig.

Hoppas alla haft en riktigt bra helg och nu måste jag skärpa mig när det gäller bloggen, inte skrivit på över en vecka.. xD så mer blogg denna vecka!

Puss o kram, god natt sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0