borde sova nu

Är riktigt trött, men kan ändå inte sova.. som vanligt.
Hatar det, när man når en gräns då man blir så trött att det gör ont att blunda.. men jag hoppas att jag blir så pass trött att jag bara somnar utan vidare.. bara lägger ner huvudet på kudden och poff.. borta :P

Idag har jag jobbat, väldigt lugnt på jobbet.. sen när jag kom hem så spelade jag med syrran, efter det så var det premiär för Let´s dance (äntligen!, så man har något att följa på dumburken!) Sen spelade jag lite mer och har skrattat ihjäl mig åt roliga klipp på youtube tillsammans med syrran när man har tagit en liten paus från spelandet..
Vad vore man utan sin älskade och roliga lillasyster <3, spel och Youtube?? HAHAHA, livet vore mycket tråkigare då!

Imorgon är det tvättstuga.. vet inte ifall det är jag som får hjälpa till elr ifall någon annan av mina syskon kan vara gullig och hjälpa mamma.. men vi får se, det blir säkert jag som får göra det i alla fall då jag jobbar på vardagarna och då brukar jag ju inte kunna hjälpa till i tvättstugan så det blir ju bara på helgerna :P

Sen hade jag tänkt att städa mitt rum igen för nu är det så stökigt nått så fruktansvärt så jag knappt står ut med att vara här inne .. usch att man låter det bli så äckligt och stökigt.. jag som är jungfru och allt, ska inte de som är födda i det stjärntecknet vara ordentliga ? haha tydligen inte jag..

nej nu är jag så pass trött så jag tror att jag kommer somna när jag lägger huvudet på kudden så får väl testa det... snart halv två så nu jävlar..


godnatt! / Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0