Someday I´m gonna be free!

.... från den här jäkla förkyldningen. Och bara slippa att vara sjuk såhär tätt inpå.. man orkar inte.
Mår hyfsat idag men är som sagt fortfarande dunderförkyld. Så det blir sängläge idag också.
Min kära lillasyster ska titta på lite disneyfilmer med mig (blev sugen på det igår, det är så mysigt att titta på disneyfilmer när man är sjuk, tänker tillbaka när man var liten för då gjorde jag det också. Man blir på glatt humör och det behöver jag just nu känner jag) Sen är dessutom Disney bäst och det kommer jag tycka så länge jag lever!
Barnasinne kvar?? absolut på högsta nivå och det kommer nog inte försvinna!

Hur som helst, syrran måste vakna först, vilket jag hoppas hon gör snart för hon ska vara med Amanda senare idag så och jag vill hinna titta på åtminstone två filmer :) Först ut blir i alla fall Djungelboken, ingen storfavorit men rolig.

Nu hoppas jag att jag kryar på mig så jag slipper att spendera hela helgen sjuk, men tyvärr så tror jag nog att jag kommer vara det :((  Men hoppas NI mår bra och att NI får en underbar helg!

Kanske skriver mer senare, men det återstår att se, tills dess.. SIMMA LUGNT!

PUSS & KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0