Skönt, kom ut på en promenad..

.. tillslut. Tillsammans med mamma gick vi kanalen runt. Jobbigt på slutet och jag känner mig forfarande inte hundra procent.. men det är en åtminstone 70 procent jessicka som sitter här så imorgon går jag tillbaka till jobbet, det får fanimej duga.. Nu är jag inte hemma en enda dag till.. chase closed.

Hur som helst så var det skönt och mysigt att komma iväg på en liten promenad, speciellt eftersom jag gick med mamma.. nu är det snart middag och sen ska jag diska, platta håret och sen försöka sova en bra tid så jag kommer upp imorgon då man ska tillbaka till verkligheten :)

Tog med mig kameran när vi gick så här kommer lite bilder..
Hörs Lajter!! xD








Jätte fin bild på mamma :)) <3



Inte lika fina jag då, men så är det när man är förkyld..


De hungriga stackars änderna.. nästa gång tar vi med brödet som vi har till er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0