.. oj nu igen

Ja nu har jag glömt att skriva blogg igen.. hela veckan har gått.. shit.
Fast jag tror nog ingen bryr sig för har väl inte några läsare så det stör.. skriver mest för min egen skull :P
Har faktiskt inte så mycket att skriva om nu förtillfället ändå.

Nu är det i alla fall 5 dagar kvar tills jag ska operera bort halsmandlarna.
Om jag är nervös?? nej jag..? Jo , jag är skit nervös.. men det går nog bra.
Idag har jag storstädat rummet, det såg ut som skit.. har skutit det åt sidan förlänge så nu var det på tiden verkligen.. och så skönt att få bort allt äckligt jävla dam och allt skit liggandes överallt.. imorgon ska jag skura och plocka o sortera det sista, som jag inte hann med idag..
Var sjukskriven i ett ostädat rum?? Nej nej icke sa nicke haha.

Hoppas alla haft en mysig lördag??
Jag har ju som sagt städat och det tog praktiskt taget hela dagen.
vid halv sju så kom Ann-Louise över , då Amanda fyller 20 idag, de har party (syrran är såklart där då de är bästa vänner och praktiskt taget oskiljaktiga..) så Ann-louise fick "fly undan" hit till oss så vi har ätit middag tillsammans med henne och tittat på melodifestivalen. Nu sitter de två och gafflar i köket och jag "flydde" undan till datorn.
Just ja, den skulle jag ha tvättat av idag också ja men det får vänta till imorgon.

oj nu hade jag visst en del att skriva men okej hahah sån är jag..

HA det bra nu så hörs vi när vi hörs.
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0