Melodifestivalen ikväll :D

Ja, ikväll drar Melodifestivalen igång igen. Visst jag säger varje år att jag inte ska fortsätta kolla då det blir en aning sämre varje år och att det går skit dåligt i eurovision för våran del och att vi inte legat på en top 10 placering sedan 06.. men iår ska jag ändra attityd. Alla sånger suger faktiskt inte, våra glansdagar i eurovision är kanske över men vi har ändå fått vinna hela fyra gånger och det kanske är dags för andra länder att få känna på hur det är att vinna.. och dessutom så har man någon gång i framtiden chans att åka till något av de länder som är värdar för galan och gå på eurovision för det vore en dröm för mig ^^ så bara man inte tänker på att VINNA VINNA VINNA så kanske melodifestivalen och eurovision blir roligare ?? :))
haha låter bra i teorin, får vi se om det fungerar i praktiken :P Men det blir nog bra!

Idag har jag sovit jätte länge, vågar inte ens säga hur länge jag har sovit... okej jag gjorde det inte på fb men jag kan göra det här, för så många läser inte min blogg.. jag somnade 23.30-00.00 någonstans där igår och blev väckt av mamma 12.40 idag!! jag har nästan sovit 13 timmar med andra ord!!! helt sjuuuuuuukt för att vara jag.
Men jag tror nog jag behövde det och dessutom så är jag ju förkyld och nu verkar jag i alla fall ha sovit bort den värsta förkyldningen för idag är jag piggare. Så något possitivt ;D

Nej nu ska jag spela the sims 2 igen, haha ja jag är beroende och i brist på att inte ha något annat att göra. Hade ju tänkt spendera helgen med att städa mitt rum men så kom förkyldningen ivägen och jag har faktiskt ingen ork alls.. bättre att ta det lugnt så jag orkar med jobbet nästa vecka, det är ju bara två veckor kvar snart tills jag ska operera mig och vara sjukskriven så nu måste jag bli ordentligt frisk så jag håller mig frisk tills operationen!


Hörs senare ev!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0