Itrim.

Jag åkte med Lena och tränade idag, har inte tränat föränn förr förra veckan då jag varit förkyld.
Jävlar vad jobbigt det var, då jag fortfarande är lite förkyld.. man ska inte träna då man är förkyld det vet jag också men jag kände att jag skulle bli galen ifall jag inte fick röra på mig. Men trots att det var jobbigt, mer än vanligt.. (som det ska vara men) så var det skönt.

Tog ett tag för mig att komma in i duschen väl hemma så nu ska jag föna håret och platta.. sen får vi väl se ifall jag somnar en vettig tid ikväll eller inte.. jag sover för lite. Jag tror det beror på att jag inte kan finna någon ro riktigt i kroppen, är skit trött men kan ändå inte sova. Sen kan jag ju inte andas ordentligt när jag sover pga mina förstorade halsmandlar.. så det blir väl som en spärr atomatiskt eller något.. inte kul. Men imorgon är det "bara" två veckor kvar till operationen så..

nej föna håret innan kl blir 22, då det ska vara tyst i lägenheten :P
haha!


Hörs imorgon kanske ;D
Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0