Hell on Earth

Ja så kan man sammanfatta fredagen för mig.. förutom kollegans middag tillsammas med alla kollegor.. ja förutom att jag kom 2 timmar försent pga SL.. vill inte ens fördjupa mig i fredagen alls.. det enda jag kan vara glad över är att jag efter 2 timmars slit kom fram till jobbet.. tur det för som jag kämpade!

Idag blev mitt tåg inställt så jag kom försent till jobbet.. när jag skulle åka hem så var tågen försenade, så jag var hemma halv 8.. okej hade väl varit hemma ca 19 om jag nu inte hade gått in på ica i centrum men ändå.. suck.
Och ja jag klagar på vintern enbart för problemen som denna vinter åstakommer i kollektivtrafiken, annars tycker jag det är mycket vackert med snö men kylan skulle jag helst vilja slippa de dagar då man får stå ute länge och vänta på tåg/bussar som blir inställda eller som kommer sent.

Hoppas hur som helst allas måndag varit bra?
Alla hjärtans dag är det idag också, inte för att jag bryr mig så himla mycket om den men jag sänder ut en hälsning i alla fall till min älskade familj och mina kära vänner, utan er som älskar mig för den jag är och jag er helt villkorlöst det är något jag aldrig vill förlora, så tack ! <3

Nu ska jag kolla mer på datorn, ev spela lite the sims och sen sova och bara hoppas på att tåg/bussar går som de ska imorgon så jag slipper att komma försent till jobbet igen imorgon.

kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0