Disney dag.

jag trodde det skulle bli högst två disneyfilmer som jag skulle se idag tillsammans med syrran.
Men det blev hela fyra stycken för min del, syrran joinade mig på tre av dom.
Det blev Djungelboken, Askungen, Mulan och Ringaren i nottredam.. :)) <3




Nu är jag jätte seg känner jag, vilket man blir efter att ha tittat på film heeela dagen.
Men jag har ju varit sängliggande så och det var mitt mål. Men efter tre dagar i sängen så börjar man längta ut igen. fast är man sjuk/förkyld så är man. Men jag måste ju säga att trots att jag är totaltäppt när jag inte har näsdroppar så känner jag mig en aning piggare.. Skönt det.

Fast den här helgen blir nog spenderad i sängen.
Imorgon ska jag se ifall jag kanske inte orkar ut på en minipromenad bara för att få röra på mig och få frisk luft.. men det återstår att se. Sen blir det väl mer tv/film under helgen.

Ikväll är det Let´s Dance. Missade det ju förra fredagen då jag var hos Jossan tillsammans med syrran.
Nästa fredag missar jag det igen då det är middag hos min kollega. Det är ifs väldigt trevligt att hon bjuder oss alla på middag, men trist att missa let´s dance :(( Men sånt är livet.. trevligt och kul ska det i alla fall bli på nästa vecka.

Nej nu ska jag spela lite The sims 2 i väntan på att Let´s dance ska börja..
Men innan jag avslutar måste jag också bara få tillfälle i akt att säga vila i frid till en av sveriges bästa Skådespelerskor, älskade "Lovis" förevigt i mitt minne! LENA NYMAN <3 RIP!
Först Per oscarsson och nu Lena nyman :( Väldigt sorligt.



Rip Lena :(



Ha en bra fredagskväll!!
/ Jessicka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0