bättre men inte bra.

mm förkyldningen är bättre, men det är inte bra än.. vilket är jobbigt det med. ligga mellan gränsen att vara pigg och inte.. och det gör det så svårt att veta om jag klarar av jobbet imorgon eller inte.. hmmm.. irriterande.
som jag skrivit tidigare, speciellt då jag snart opereras och ska vara sjukskriven. Det komplicerar ju allt ytteliggare.. speciellt då jag vill bli ordentligt frisk så jag håller mig fram till operation. Samtidigt vill jag inte missa jobbet mer, dels ekonomiskt och dels för att jag känner skuldkänslor.. vet att jag inte ska behöva göra det för jag rår inte för att jag är sjuk, men ändå. Inte kul...

Hoppas jag sover av den värsta skiten nu under natten... bara hålla tummarna. Men är jag hemma imorgon så är jag... måste sätta min hälsa i första hand, fast det är svårt så.. men jag ska vara positiv och hoppas på det bästa.
God natt och sov gott ni därute!

// Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0