____

Hemma....
så blev det, blev hemma fast jag hade hoppats att jag skulle kunna vara så pigg att jag hade klarat av jobbet.
Men icke. Behövde en extra dag att återhämta mig på.. värsta förkyldningen på länge.. den har tagit på alla krafter som jag har.. Men imorgon blir det till o jobba oavsett hur jag mår.. då har jag i alla fall varit lite rädd om min hälsa i alla fall.. Och jag är piggare och det är huvudsaken, eller hur?? .. vi säger det.. Suck hate my life right now.

Ska försöka mig ut på en promenad här om ett tag, måste röra på mig, har inte varit ute sedan i onsdags och då var jag så trött i kroppen att syrran nästan fick släpa mig upp till vår lilla affär, jag behövde nämligen köpa näsdroppar och dessutom så ville jag ha luft.. det var däremot inte den bästa idéen precis, men behövde få andas ordentligt.
Halsmandlarna gör det ju svårt för mig som det är att andas om nätterna, så näsan är rätt så behövlig.. näsdropparna var ett måste. hehe..

Sen händer det väl inte så mycket annat idag. Är lite halvdeppig känner jag, men det burkar jag göra när jag är trött i kroppen och har varit sjuk.. och nu var det ju inte så länge sedan jag var förkyld heller så det blir så tätt inpå..
Ska försöka vara så glad som jag bara kan och längta tills imorgon då jag får komma tillbaka i vardagen igen!


Skriver kanske senare, tills dess.. HEDDÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0