Så mörk är natten i midvinter tid..

Mmm verkligen, eller hur?! Jag är otroligt less på detta mörker!! Vart är snön?? Jag har inga julkänslor what so ever och det suger för julen är min favorithög tid. Nej jag hoppas att det hinner komma snö till jul annars så är det ju inte mycket man kan göra åt det men suger det gör det!..

Och en sak med detta eviga mörker är ju att man är så himla trött och man orkar knappt se sig själv i spegeln utan att vilja gå och dra täcket över sig. Men nu över till något helt annat. Imorgon så drar jag och syrran till Jossan ;D Först så kommer syrran och möter upp mig på mitt jobb, sen så åker vi till täby och tittar runt för att sedan bege oss till henne och så ska vi myyyysa :D hihi det ser jag fram emot ;)

Nej nu ska jag fortsätta att titta på tomten är far till alla barnen och sen sova.. ska upp innan tuppen imorgon ;D
Puss och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0