Nu så :)

Inatt klarade jag äntligen av Zelda skyward sword! Best game ever och som jag redan sagt, bästa Zelda spelet.
Dock (om du spelar läs inte mer, spoiler) tycker jag det var dåligt med Hero mode, att det jag gjort raderas.
Och jag var pucko som gjorde det , för hero mode är mycket svårare och du får då spela om hela spelet.
Och det lär jag ju aldrig klara av.. men men jag har ju klarat av spelet så jag kan ju alltid testa lira om i hero mode men om det är för svårt så raderar jag bara filen och kör nytt på normal mode. Och slutet, hela storyn har spelat på känslorna mellan Link och Zelda.. och man har trott att det ska bli något mellan dom .. men ingenting..(eller jo men) inte ens en sketen kram!! Alltså komigen.. en kyss, är det för mycket begärt eller?? nej det sög.. annars gillade jag storyn helt igenom och slutet var såklart bra ändå, jag älskar alla video frekvenser! och LINK äger!!, som alltid!!
Så jag säger till er som äger ett wii, om du ska ha det bästa spelet till wii, missa då inte Skyward sword, för då har du missat det bästa! <3



Hur som helst , om idag då denna lördag. Jag vaknade 13.00.. men jag behövde väl sömnen. men jag tror att jag har sovit som en jävla ostbåge för när jag vaknade så hade jag ont i varenda liten muskel i ryggen och i magen. Så det tog ett tag att vakna till. Sedan pratade jag med Jossan i telen, imorgon kommer hon till mig ,ska bli kul. och då är det dessutom andra advent och min tur att tända ljuset ;) Sen så har jag och syrran och mamma bakat lussebullar och pepparkakor. Eller ja dom håller fortfarande på att baka, jag bakade lite.. det blev trist. Och dessutom ska jag kolla på när brorsan spelar klart skyward... xD
Och senare ikväll ska jag och syrran kolla på Sweeney todd :) Love that movie!! och mamma och jag ska upp till lillan , köpa lite fett (som brorsan brukar säga)

Hoppas ni alla andra har haft en bra lördag so far och så hörs vi igen när vi hörs!!
See yaa later DUDES ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0