Kämpe!

Den här veckan har jag varit en kämpe! (eller en dumsnut men jag har bestämt mig för att jag är en kämpe)
Trots förkyldning med hosta och täpt näsa och feber av och till så har jag klarat av att jobba! Det kallar jag starkt, det trodde jag inte skulle orka men det har jag gjort. Imorgon är det sista arbetsdagen innan jul, sen jobbar jag 27-30 och den 2-5 januari.. så jag är bara ledig de röda dagarna och dom är ju få men det är bättre än ingenting :)

På Fredag så ska jag julhandla med världens bästa Lena <3 Ja en sista minuten julklappshandling blir det då jag har jobbat som en tok och dessutom inte haft några pengar att handla för så jag är väldigt glad att lönen kommer på fredag , innan julafton ;D

Nu om ett tag ska vi klä granen, vi gör alltid det den 23 men då jag ska ut och springa i butiker bergis större delen av dagen så kör vi idag istället. Imorgon när jag kommer hem från jobbet ska jag städa rummet ;)
Och så får man ha granen lite längre också <3 me like, älskar julgranar.. totalt mys!!!

Neej nu ska jag slöa innan .. den här förkyldningen tar ganska mycket på en. Ha en mysig onsdag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0