Julklappar

Jag har precis öppnat julklapparna tillsammans med resten av familjen och jag kan säga att jag är MER än NÖJD!
Tack snälla ni min kära familj :)

Här kommer listan över vad jag fick;

Örhängen + halsband, trisslotter, paradis choklad ask,prydnadstomte, ljusdekorationsslinga, presentkort på lindex x2, usb minne x2, batteriladdare + laddningsbara batterier (haha såklart) , presentkort på kicks , en sjal och julkort :) <3<3<3

tack tack <3

Och sen har jag fått julklappar på jobbet också, både av kollegor och av barn/föräldrar ;

Sockor, vantar, nagelkitt, julservetter, choklad, hudprodukter, doftljus, kokboken;pernillas (wahlgren) jul, mer choklad och från företaget presentkort från presentkorts torget som är påväg till mig med posten.

Julklappar är verkligen inte det viktigaste och jag är inte så svår att göra glad för jag är inte bortskämd när det gäller presenter överhuvud taget.. men nog blir man glad alltid ;D <3

Sen så får vi inte glömma alla fina julkort som kommit till en också, tack så mycket för dessa också.

Nu vill jag bara avsluta med att återigen önska alla en god jul och en god fortsättning.

Kramar / Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0