Hoppsan sa..

Vaknade halv sju, gick upp några minuter efter.. gör det som ska göras varje morgon innan det är dags att åka till jobbet. Kommer halvägs till tåget och då ringer min kollega. Inga barn, tre pedagoger och jag är påväg till jobbet. Hon säger att jag kan komma senare, 12 för att vara bestämt så det var bara för mig att vända på klacken och gå hem igen :) Jag hade hoppats på att kunna somna om en timme men tyvärr har det inte gått, men har vilat i alla fall så snart ska jag göra mig redo för att åka igen då :) Nu är det i alla fall ingen som kommer ringa på halva vägen hehe.  Nej men ärligt talat det var skönt , känns lite jobbigt att åka iväg nu dock och jobba, känns som om man ska vara ledig.. men sån tur har jag inte :P Men då jobbar jag bara 5 timmar så det är nice ;D

Efter jobbet så tänker jag titta förbi lindex och kolla ifall dom har en klädning som jag såg på lindex i stinsen när jag och Lena julhandlade. Hoppas den finns i täby/berga också, vill så gärna ha den till imorgon då vi ska ut till patricia på hummermiddag med de andra inom min chefs beting (eller ja dom som vill och kan) och vad jag vet så är det jag, P och C som ska vara med från M. Så vi får väl se, hur kul som helst ska det bli i alla fall trots att man ska jobba dagen efter ;D

Idag är det jätte skumt väder. Det blåser som bara den, väldigt milda vindar, jag höll på att svettas ihjäl.
Så tänk på det ifall ni ska ut idag att det är verkligen inte så kallt som det ser ut. I alla fall inte här i stockholms trakterna :P

Nej nu rusar tiden iväg, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0