trött

Ah , det har varit intensiva dagar. Roliga, men intensiva! mycket känslor som kommer fram. hur som helst så vill jag inte skriva så mycket om det i bloggen men i alla fall så hade vi kul när pappa o farbror var här. Vi gick runt här i berga och pratade under söndagen - käkade middag också på en pizzeria här. Sen i måndags så var vi ju på grönan. det var kul. Sen trodde jag vi skulle hinna träffas under tisdagen också men deras buss gick tidigt så det blev två dagar istället för tre som jag trodde. men det var nog lika bra. Ett steg i taget lixom. :)

och sen var det lika bra också eftersom Jossan frågade ifall jag ville komma på tisdagskvällen och umgås med henne. Det ville jag och syrran följde med också.. vi har haft det skit kul! vakna typ heeela natten och flummat oss. Kollade på två filmer också. - Water for elephants och remeber me. Två skit bra filmer!! - Se dom!!
Sen så lyssnade vi på massa gamla godingar och sjöng med och så tog vi roliga bilder. Tror vi gick och la oss 04.00 tiden :D haha men sova kan man göra i graven eller vad ?? xD

Sen idag så kollade vi på en till film, en skräckis som vi sett förut allihopa men ville se om. Kommer inte på vad den heter just nu men bra är den. och så gjorde vi lite "knasiga" bilder med ett program som Jossan har innan jag och syrran begav oss hem. Nu ligger man här helt död, fast uttråkad så man är aldrig riktigt nöjd :P haha nej men nu tänkte jag kolla efter någon film att glo på, kolla om det finns något att stoppa i truten och sen efter det sova :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0