jaha,

Idag blir det visst myskväll hos Amanda tillsammans med Syrran :D
Vad kul och ett perfekt sätt att avsluta min semester på :) Okej jag jobbar ju inte imorgon men kan ju precis inte göra något kvällstid imorgon då jag ska upp tidigt på måndag. Haha ska vi se hur det går, det blir inte lätt :P
Fast man kommer ju faktiskt in i rytmen ganska snabbt igen, men den här gången
ska jag anpassa mig efter heltid.nervös, jag? Neee aldrig!! haha xD

Hur som helst, innan kvällen så ska mamma klippa mig, eller ja det blir topparna och så korta ner luggen som har växt :P Ja så man är lite fin när man börjar jobba ;) Och dessutom så vill jag att håret ska växa mer mer mer och då måste ju topparna klippas. ( Ja för mig är det så i alla fall ) men det blir bra det.

Trodde också att jag skulle ha tvättstugan nu också men hör och häpna : BRORSAN gör det istället xD för en gångs skull.. hehe :P  Verkar vara fint väder ute idag också, fast man känner att hösten börjar komma för skitans vad kallt det har varit de senaste kvällarna.. :S Burr. Men jag hoppas sommaren är kvar lite under dagarna åtminstone :)

Aja mycket hopp idag så nu ska jag återgå till att spela the sims 2 ;D


Fina Amanda på våran grillkväll i Juni :)

Vi måste ta bilder tillsammas, har inga typ ju!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0