Hurra hurra hurra!!

Idag fyller världens bästa lillasyster 20 år!! Så nu tänkte jag sjunga lite, är ni med ? 1..2...3

Ja må hon leva, ja må hon leva.. ja må hon leva uti hundrade år.
Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti hundrade år!
Ett fyrfaldigt leve för Josefin på födelsedagen, hon leve.. hipp hipp, HURRA HURRA HURRA!!!!!!

Så idag ska vi fira henne, hon hade kompisar över igår och var ute på party så idag blir det familjen only ;)
Ska bli mysigt :D Sen vet jag inte mer vad som händer idag, imorgon är det ju jobb igen (;


(Tänkte lägga upp en bild men något är fel med min dator så kan inte ladda upp nya bilder helt plötsligt :S ) så det får bli en som jag redan har lagt upp:

<3


Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack snälla du :)

2011-08-22 @ 15:28:26
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0