Fix o trix

God morgon!
Igår började jag äntligen att städa mitt rum.. vilket jag kan lova er är flera dagars jobb.
Ja , ibland är det så med mig att skiten byggs på när jag har en "jobbig" period. Dvs " hej jag vill inte städa".

Nej men idag ska det fortsättas städa och så ska jag o syrran ner på centrum och köpa födelsedags present till lilla mamma :) Hela 50 år blir hon <3 så det kommer en till present för henne längre fram, någonting hon önskat att få och vet om att hon SKA få också ;D så det blir bra det här. Så imorgon fyller hon och då ska vi fira! Det blir tårtbakning för hennes del idag alltså ;D

Så ja ingen rast ingen ro.. jo en stund här nu för att vakna till tror jag.
Nu är det en veckas semester kvar för mig , sedan är det dags att återgå till jobbet. Denna gången på heltid.
SPÄNNANDE :D:D fast vi öppnar imorgon men jag har en vecka kvar då jag fick jobba v27 istället ;D
hehe ja ja man tar det som det kommer ;) det blir nog bra det. Fast det lär ju ta ett tag innan man är inne
i alla rutiner igen. Det var ett riktigt bra tag sedan jag jobbade heltid så.


Hur som helst, ska fortsätta att vakna till här nu och sedan blir det som sagt fix och trix idag ;D
Ingen rast och ingen ro var det va? / Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0