två pass med zumba..

20 min vardera, dvs 40. säg att jag tränade 30-35 min av dessa med pauser för att rätta till det nedrans bältet som man har på höften.. dumma fett som puschar den uppåt! men det ska bli blotta minnen ;)
Tänk vad man har gått miste om dessa år? jag har aldrig tränat på detta sätt, visst har man tränat men har aldrig mått såhär bra och har fan inte gått ner så värst mycket.. fast det börjar märkas att kroppen ändrar form haha.. lovely <3

Nu väntar tvättstugan och ikväll ska vi ev hyra film :) får se vad det är på dumburken först, säkert inget nytt men ändå haha. Antingen blir det jag och mamma bara ikväll eller syrran ifall hon nu inte ska iväg med polarna. Hur som helst, vilket som blir skit kul :)

ne nu har klockan tickat iväg och det är dags att gå ner till tvättstugan.
Ha en underbar söndag och god fortsättning på påskfirandet!! :D

Kramar/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0