sunday.

- Kom hem från jossan för en timme sedan och möts av min blogg och bilden på feta äckliga mig .. haha njae idag är inte självkänslan på topp men jag har blivit väldigt motiverad nu efter att ha varit hos jossan för hon har ju börjat köra en diet där man tar bort alla dåliga kalorier. Riktigt stolt över henne är jag känner jag för jag skulle aldrig kunna göra det. Men ett steg för mig som jag tänker ta från och med imorgon är att INTE äta onyttigt på 6 månader. Förra gången blev det två månader men jag klarar inte av det, jag återgår till mina dåliga vanor. först tänkte jag ett år men då blir ju inget roligt alls, så ett halv år med undantag vid speciella tillfällen men då ska det vara en lagom mängd och inte förmycket. Men nu får vi se hur det går. ska försöka att inte tänka utan bara göra.

Om jag gick ner 11 kg på två månader nästan enbart av att sluta äta onyttigheter, tänkt då med träning på itrim/prommenader/annan träning/zuumba till wii som jag ska köpa tillsammans med syrran så snart den kommer ut och vardaglig träning på jobbet då man rör sig ganska ofta tillsammans med ungarna. TÄNK då hur mycket jag kan tappa!! ?! :D haha exiting on high level! (Rätt engelska?! hmm) haha skit samma. Jag ska bli en pingla ;)

Nej nu ska jag spela sims då jag har köpt en ny expansion ;D
Ha en bra söndag ungdomar!! ;D
/ Puss Jessicka



Goodbye;
Läsk; framförallt coca cola.(vilket jag redan slutat dricka nu)
Godis; choklad och allt annat som jag inte tål!
Snacks; ostbågar och chips(framförallt ostbågar då jag inte äter chips nästan alls)
Bakverk(fredagsfika på jobbet kanske jag hoppar eller tar mindre mängder, hmm.svårt där)
Snabbmat(när jag äter ute, som dessutom inte händer så ofta så det blir en enkel match)

Det svåraste blir osbågar och läsk, fast coca colan har jag nu slutat dricka igen så det är nästan utrensat ur systemet)

wish me luck ;D

- nu ska jag gå och äta mitt nya beroende; Hallon ;D

Kommentarer
Postat av: jossan

HEJJA DIG!! :) Och hejja oss! vi är så jävla bra :) PUSS

2011-04-11 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0