Oplanerat besök :))

Är oftast kul , men idag är det extra kul för Jossan kommer till mig :D
Hon frågade ifall jag ville komma till henne men det är ju tvättstuga idag och så måste jag verkligen duscha också och så tänkte jag ju gå och handla, men då får jag göra det tillsammas med jossan senare ;)
Och så är det ju min zumba träning också och då kör vi den tillsammans också , det är ju toppen ;)

Så lördag & söndag blir till att spendera med henne :D toppen bra ju!!
Något jag däremot skulle vilja ha nu när vädret är på topp, det är ju att köpa glass o sitta ute någonstans o bara mysa o snacka. men det går bort, vi får en promenad i alla fall i vackra vädret.


Kanske uppdaterar senare, annars höres vi imorgon !
heej då så länge, eller som jag och jossan säger ; HEDDÅ HEDDÅ ;)
/J


Kul att ha lite "zumba night" med flöhr, nu ska det svettas ordentligt!


Hahaha jag har fått lite "paint" hysteri, men alltid kul att göra fina o roliga bilder (haha fin kanske inte denna blev men nog alltid kul ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0