lördag.

Då var det lördag igen då.. fasiken vad veckorna springer iväg. Men den här veckan var ju lite "kortare för mig" då jag jobbade tre av fem dagar. Men det verkar ju vara så att jag inte blir mer sjuk, mår inte hundra i halsen men det har inte brytit ut ordentligt än.. men då gör det nog inte det heller.. skönt men jobbigt under tiden!

Hade tänkt att ta tag i itrim besöken den här veckan men som vanligt kommer något ivägen, men då får det bli nästa vecka istället eller rent av imorgon ifall jag kommer i säng ordentligt ikväll. men det återstår att se, annars nästa vecka. Vill ju åtminstone hinna gå ner kanske 10 kg innan sommaren (om jag lyckas bli motivierad igen) men när det gäller itrim så kostar det ju mycket per månad och man är ju medlem 1 års tid så pengarna bara rinner iväg och tiden att bli smal bara försvinner och pengarna som förloras för ingenting känns ju så nej nu jävlar!

Idag hur som helst så ska jag vila upp mig, viktigt så jag nu inte blir sjuk.
Så datorn sitter jag väl vid idag, ska hjälpa mamma också o ställa in sakerna i stora badrummet igen efter att vi fått ommålat pga mögel i taket.. jätte fint är det där inne nu. :))
Sen kanske venne kolla nån film ikväll om det går något bra på tv, annars kanske bege sig ut och hyra ? hmm får se.
en prommenad vore mysigt också faktiskt men får se.

Jag önskar ialla fall alla en trevlig lördag!
Kramar/ Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0