Jätte skönt!

För idag kom jag ÄNTLIGEN iväg till itrim och tränade för första gången på skit länge.
Visst jag var röd som en tomat i ansiktet när jag kom därifrån men jag körde järnet så det var inte så konstigt!
Nu jävlar ska jag köra igen, börjar med två gånger i veckan så jag ska försöka gå dit på fredag när jag är ledig.
Annars blir det ordentligt nästa vecka. För pengarna rinner i väg och tiden att gå ner i vikt försvinner den med så nej nu finns det inga ursäkter!! Go Jessicka, go go go :D

Annars idag har jag jobbat och när jag kom hem från träningen så duschade jag och så har jag spelat tv spel med brorsan. Kollat det jag ska nu på datorn så jag ska faktiskt krypa till kojs så jag får igång en bra sömnrytm igen, igår sov jag vid den här tiden så om jag bara fortsätter så kanske jag lyckas vända tillbaka.


Hoppas ni haft en bra onsdag! Sov gott alla godingar därute :)
Puss// J



Lägger upp den här kropsbilden på mig för att bara säga HEJ DÅ till mitt gamla jag! Hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0