itrim och zumba

Ja, idag blev det en timmes träning totalt då jag först var iväg på itrim efter jobbet och så innan jag gick dit hämtade jag ut paketet med zumba fitness till wii som jag ju beställde från cdon i måndags (ja snabbt går det) och då var jag ju tvungen att testa det när jag kom hem. Skit kul men riktigt svårt! men man kommer väl in i det men shit alltså vad kilona kommer att rasa ifall jag håller upp tempot nu!! hahaha xD så taggad :D

fast blev så fruktansvärt godissugen påväg hem från itrim och till råga på allt här för nån timme sedan. Men det är bara att hålla ut. Påväg hem var för att jag inte hade ätit sedan lunchen och då var det soppa (håller man sig inte på länge) och sen säkert bara för att jag är trött eller nått. Men första veckorna blir skit jobbiga av och till men det är bara att kämpa på.

Ville bara skriva ett snabbt inlägg, nu är jag riktigt trött och kl tickar iväg, borde egentligen sova redan men jag är hopplös när det gäller sömnen, måste bli bättre så jag orkar med!! och imorgon jobbar jag senare än vanligt också . inte bra, fy Jessicka!!


godnatt på er :))



Har man inte råd med vanliga zumba och nu har wii (tror det fanns till playstation också) och vill testa så köp denna! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0