Imorgon

.. så är den här ledigheten över. Imorgon blir det till att gå upp med tuppen 07.00 och sen jobbar jag 09.30-17.00, men sen är det persmöte så jag blir inte hemma förrän sent. Men det gör ingenting, för den här veckan blir ganska kort för min del. jobbar tisd-torsd och sen är det min lediga fredag så då blir det långhelg igen .. eller ja tre dagar ledigt. och i helgen är det valborg och då ska jag till flöhr o fira hennes mamma och så ska vi väl festa lite grann också :) det ska bli kul!

Har precis kommit ur duschen efter att ha städat mitt rum i omgångar idag.
Mamma och jag var iväg och handlade vid willys i min paus och sen så har jag inte gjort så mycket mer idag. spelat lite the sims 2 också.  Nu ska jag torka håret, senare platta och sen ladda upp med frysta hallon att mumsa på och sen ska jag spela the sims tills det är dags att stänga ner för idag.

Hoppas ni alla har haft en trevlig påsk, lika mysig och lugn som min kanske? ;)

Många kramar // Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0