gaah

En vecka, woho säger jag bara men nu skriker min kropp efter onyttigheter.. alltså gaaah!
fan vad jobbigt det är och dessutom har jag pms och då blir det dubbelt så jobbigt..
då jag alltid är godissugen några dagar innan, under och efter mens.. GAAAAH hata att vara jag just nu,.

så när jag har fått det ur mitt system..

har haft en riktigt rolig söndag tillsammans med min kära jossan som åkte ifrån mig för två timmar sedan :((
efter att hon åkt så bröt min hjärna ut i detta sockerbehov! dels för att man inte får något att göra och sen är det mat snart och jag är säkert hungrig...

aja jag får ett utbrott här snart så jag ska ta och lugna ner mig så skriver jag ev imorgon igen.

hej svejs i lingonskogen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0