Första fredagen.

.... utan fredagsmys :( lite ledsamt och jobbigt då det som jag sa skulle vara svårast för mig att inte äta ostbågar och dricka läsk. Jag menar en gång i veckan har jag ju "unnat" mig det. men jag har fan inte råd att göra det nu, då kommer jag aldrig gå ner i vikt. och jag överlever fan utan att äta onyttigt.. men det blir väl bättre om några veckor. de första veckorna är ju värst. men hittils har det gått bra, jag har ätit fika på jobbet men det får bli det ända onyttiga jag äter.. men det är så pass liten mängd så.

Hur som haver, nu är det äntligen fredag och helg.. ska bli skönt att sova! längtar redan.. lär bli tidigt ikväll.
Så imorgon ska jag diska och hjälpa mamma i tvättstugan. Sen ska det ju bli fint väder så ut på prommenad ska jag, gå och köpa mer hallon o valio och så blir det zumba lördag ;D så mycket att göra imorgon ;) sen ska jag försöka orka med att städa mitt rum på söndag, annars blir det en lat dag. ev ska jag med mamma till yvonne och gå på mary kay party, men tror inte att jag pallar :S men vi får se.

Ha en bra fredag allihopa och var rädda om er ifall ni ska ut och ränna.
Puss// J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0