Dag 2, tisdag.

Hahaha okej rubriken känns ju jävligt korkad men det är ju dag två av mitt "nya" liv.
Har precis pratat med Jossan, haha hon har hjälpt en polare att hämnas på ett ex, hillarius!
Made my day att höra om hennes "onskefulla" planer, jag som inte brukar vara så elak och tycka sånt är kul men är det puckon som blir utsatta som ska få smaka på sin egen medicin så hurra !! Way to go ;)

Annars har dagen varit ganska seg. Det trodde jag aldrig men jag bara längtar och längtar till imorgon då jag ska träna igen :D Det var ett bra tag sedan jag var såhär motiverad och det känns asnice!
och dessutom så fick jag ett sms idag när jag var påväg hem från jobbet om att ett paket är påväg att levereras från posten till mig ( från cdon) jag som bara igår beställde zumba spelet igår så då är det säkert redan här imorgon eller på torsdag. Hoppas imorgon för då får jag två träningspass och så kan jag träna i helgen!

(fast mitt sunda förnuft säger till mig också att inte gå ut för hårt för då lessnar jag så vi får väl se hur det blir med den saken) sen så går ju mitt humör upp och ner och när det väl blir fredag så kommer jag nog sakna den där ostbågspåsen och coca colan.. eller nej stryk colan, spriten.(läsken alltså haha)
Fast inte fan ska jag äta det bara därför..

Nej nu ska jag sluta att skriva så jag inte blir besviken på mig själv.
Det jag kan säga är att det har gått bra hittils.

Klockan tickar iväg, ska hinna med lite annat nu innan det är dags att krypa ner i sängen, imorgon är det ju dag 3 på mitt nya liv... godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0