Dag 11, pang där var det kört :P

Nej men så farligt var det inte. "unnade" mig två 33 cl sprite (dvs 66 cl )när jag var iväg på kryssning med Lena och compani.. en dagskryssning :) Hon ringde mig runt tolv och vi åkte halv två, kort varsel men det var riktigt trevligt. Jag åt INGET onyttigt under resan i alla fall, är så jävla stolt över mig själv. visst taxfreen var jobbig men jag klarade mig. köpte hem en stor toblerone och en fruktkaramell burk till familjen men jag har inte rört någonting. Jag har fan bestämt mig alltså. och är ärligt talat inte så sugen heller. den där spriten var inte så god heller.. så nu vet jag det, men det är inte ofta som man är på kryssning och tänkt på hur mycket socker jag har tagit bort från min vardag så är det en piss i havet. trodde faktiskt att det skulle bli jobbigare, hade ångest innan jag skulle åka men ja  så kommer det ju alltid att vara, vart jag än åker så kommer frestelser finnas men nu vet jag att jag har styrkan att säga nej. och har jag inte det någon dag så dör jag inte.. bara fortsätter igen :)

Men hur som helst, trevligt var det och skönt att komma hemifrån kände jag :) tur att jag inte behövde jobba idag då ;) hihi.

Nu ska jag snart sova för jag är heeelt slut, gungar gör det också i skallen, haha en dagskryssning räcker fan, man behöver inte 24 timmars (de är ju roliga de med men)
och buffén var riktigt smaskig också :)
Imorgon ska jag hjälpa mamma förbereda smörgåstårta och sen måste jag gå ut och röra på mig!! bli av med sockret från idag och så kanske lite zumba på det också ;D


Godnatt på er sen!
/ J


Vackra utsikten från däck :)

 

Men blåsigt var det och kaaaallt som fan! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0