Dag 10

Och idag har jag inte varit sötsugen alls :) och jag har känt mig riktigt pigg, TROTS MENS! okej början på den men ändå.. jag trodde jag skulle vara döende men det är jag inte. jag fick ett påskägg igår från jobbet och jag har inte rört en enda liten bit av godiset! och igår hade vi påsklunch på jobbet och efter det fick barnen glass med hallon som efterätt då de brukar få det vid speciella tillfällen. Min kollega frågade ifall jag ville ha men jag sa nej tack.
och sen fick jag sitta och titta på hur alla barnen mumsade i sig .. ska inte ljuga, det var jobbigt men jag klarade det också :) visst, det är dag 10 men jag är stolt över mig själv.

Sen är jag rädd varje dag att jag ska misslyckas den här gången också, igen.. livrädd. Men då får jag lov att vara det och bara skaka av mig de känslorna och tala om för mig själv att den här gången ska jag klara det..
Så om vi lämnar det nu så ska jag berätta om min dag.

Idag var sista dagen på jobbet och nu är man ledig i hela 5 dagar :) Skönt som bara den, behöver det känner jag.
Så dessa dagar ska jag vila, träna, fira påsk, städa rummet och kanske annat också men vi får se.
Sen nästa vecka jobbar jag tre dagar tisd-torsd och sen är det min lediga fredag så då blir jag ledig 3 dagar igen. Inte så fasligt mycket jobb med andra ord, nice ;)

Måste också säga att jag idag äntligen fick min ersättning för att min operation blev inställd den 24/2.
Så nu går jag vidare med mitt liv, så jag vill bara säga tack o hej till er j**** **!

Nej nu ska jag kolla lite saker och sen blir det bingen. imorgon tänker jag ha sovmorgon och så ifall det blir fint väder tänker jag ta en prommenad med mp3 på högsta volym och sen kommer brorsans flickvän till oss (Jessica) och då ska mamma göra smörgåstårta som vi ska mumsa på (så då behöver jag röra på mig lite innan det)

Godnatt sen på er :)
/ Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0