annars,

Så är det söndag idag och förutom att jag som speltok dö längtar efter det nya zelda spelet ( då zelda spelen är mina absolut favoritspel!) är väldigt rastlös! inget att göra fast det är skönt att vara hemma och ta det lugnt men jag vill ha något att göra bara.. något roligt! Hahaha. Spela spel är ju något roligt men alla mina spel är sönderspelade känner jag och vill ha något nytt! men jag och syrran är sugna på att köpa det nya zuumba spelet till wii som släpps här i april (om det nu är nytt tror det men måste i alla fall vänta tills det kommer till cdon) det verkar skitkul och så är det ju tusen gånger billigare än det andra zuumba så och då får man kompletering till träningen på itrim och de dagarna man verkligen inte pallar att gå ner dit så kan man köra zuumba och wii sports xD man tror inte det ger så mycket men senaste gången jag gick ner i vikt så var min enda motion promenader och boxning på wiisports och då gick jag ner 11 kg på 2 månader!! (men då ska man komma ihåg att jag åt inget onyttigt what so ever!)

Men i väntan på motivation igen så laddar jag upp mentalt :P


men nog om det nu, rastlösheten får nog snart gå över tycker jag, får lov att hitta på någonting att göra :)
Ha en bra söndag!! / Kram J

Kommentarer
Postat av: Caroline

varsågod, gumman. :}

2011-04-04 @ 20:49:24
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0