Trött.. -

.. kan det inte vara helg nu ett par veckor framöver???
Imorgon är det jobbar fredag. Fast egentligen så skulle jag behöva vara hemma och vila för jag har så himla ont i min höft.. eller ja bäckenet.. känns som det sitter en kloss där.. inte något kul alls.. men men jag hoppas jag kan få det att försvinna med vila, träning(övningar som ska stärka) och så får jag se.. tills dess så får det bli värkmedicin.

Ja som ni märker så skriver jag fortfarande inte så mkt blogg längre. Det är brist på ork och tid och sen känner jag mig helt enkelt inte motiverad att skriva alls.. men det kan ju vara för att man är så pass trött och har så ont.. jobbar som en tok nu också så.

Jag skulle kunna gå och sova redan nu. men får försöka hålla mig vaken tills efter kvällens kvalprogram av idol, men sen.. sova sova sova!! ska bli sååå skönt!

Om jag inte skriver i helgen så får ni ha en strålande helg ;D


Kramar // Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0