Regn utanför fönstret..

Här regnar det, gör det säkert runt om i landet , hehe :P
Ja idag har man jobbat 08-17, igår 08-17.30.. så man känner sig lite trött.. och min dag var ett rent elände i går men som räddades upp utav en av världens bästa carro. Roslagsbanan hade strömavbrott igår mellan viggbyholm-österskär. det kom en enda fucking ersättningsbuss.. och det kom tåg på tåg och människor på människor... då tänkte jag att jag ringer carro o frågar ifall hon kan vara gullig o hämta mig, jag hatar att be om hjälp men svalde det och ringde (vill inte ta mina vänner förgivet men hade hon inte kunnat hade jag förstått och begett mig vidare mot danderyd för buss hem) men hon kunde såklart hämta mig , hon hade dessutom tänkt o ringa mig o höra ifall jag ville sova över hos henne för hennes kille var borta. Så det slutade med att vi åkte till mig, jag fick äta middag och sedan åkte jag med hem till henne. Vi hade jätte mysigt så den dagen slutade väldigt bra :D Tänk vad saker kan vända :) Så tack tack Carro för att du var min räddare i nöden :)

Idag har jag då jobbat och jobbat.. kom hem, åt middag , spelade lite the sims 2 tillsammans med syrran och nu snart ska jag sova så jag orkar upp imorgon :P
Men innan dess måste jag kolla upp lite saker. Haha är inte inne så mkt på datorn längre har jag märkt. Har väl en sån period kan jag tänka mig :P Aja, slutar 15 imorgon så det blir inte lika jobbigt i alla fall och snart är det ju helg igen, haha!


God natt på er alla sen och hoppas ni har haft en bra dag :)
Kramar// Jessy


5 dagar kvar tills jag fyller 22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0