Nedräkningen har börjat..

En vecka kvar tills jag blir 22 år. Helt otroligt vad tiden går fort, var det inte igår som jag blev 21 eller har jag missat något?? :P
- Det är nästa vecka det plus att det är val. Vet fortfarande inte vilket parti som jag ska rösta på.. urk och jag som inte är så värst intresserad av politik heller och så ska detta infalla på min födelsedag. Bajs..

Idag har jag hjälpt till här hemma. Med tvättstuga, diskat och lagat mat. Nu är jag helt slut. Ska snart in i en dusch och sen ska jag försöka gå och lägga mig vid 22 ikväll.. får se hur det kommer att gå då jag vaknade 11 imorse :S
Men jag borde verkligen lägga mig då för imorgon blir det inte kul. Jobbar 08.00-17.30, kan knappt bärja mig , en 9 timmars dag, 9.5 ifall man räknar med rasten, sen ska man ta sig till och från jobbet också.. whopido vad kul det ska bli!! hahaha.. men men det är ju cash i alla fall.

Annars har det inte hänt så mkt idag och ja imorgon är man ju på jobbet hela dagen så får se ifall jag slänger in ett blogginlägg imorgon ifall jag orkar men det återstår att se. Hoppas alla haft en bra söndag (:

Goodbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0