Long time no see :P

Ja det var inte igår jag skrev blogg precis.. jag har varit sjuk och har helt enkelt inte haft varken tid eller ork att blogga. men tänkte jag ska slänga in ett litet inlägg nu så ni vet att jag lever haha.
Fortfarande sjuk, förkyld men mår mkt bättre. Jobbade idag för första gången denna vecka. Har tappat rösten nu nästan totalt.. haha men jag har hostat så mkt så kan ju vara därför.. men nog om det.

Har haft det riktigt bra torsd-sönd förra veckan. Orkar inte skriva om allt men har umgåtts med två helt underbara vänner och ni vet vilka ni är : L & J. Och sen med syrran också <3 så tack tack ni trots att jag var förkyld så hade vi det riktigt mysigt :)

I lördags var jag , syrran o Jossan då iväg och såg toy story 3 = ÄNTLIGEN :D
Och den var ju skit bra som man redan anade att den skulle va. Så jag rekomenderar den starkt!

Nee nu är kl mkt, lång dag på jobbet imorgon. Ska umgås med syrran lite och sen sova.
Så jag skriver igen när jag har tid och ork :)

Kram på er alla !

Ps. nu har nedräkningen börjat också, fyller 22 år nästa onsdag ;)
Eller ja än räknar jag inte ner ifs.. börjar på söndag :P men tänkte jag skulle skriva i alla fall ;D haha !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vet inte om det är jag som är helt ute och cyklar .. 19:e är inte det en söndag? (A)

2010-09-08 @ 23:14:05
URL: http://luggsliten.se
Postat av: Jessicka

hahahahahahahhahahaha jag har totalt skrivit fel hahaha jag måste ha varit helt trött i huvudet (vilket jag var tror jag för jag har var riktigt sjuk, förkyld) självklart är det en söndag, söndag nästa vecka, helt helt fel med onsdag.. hahahha!!! så carro nej jag var helt ute och cyklade!! :D

2010-09-11 @ 19:38:15
URL: http://denvitablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0