HAHAHA omg !!

Jag citerar från mitt förra inlägg:

Ps. nu har nedräkningen börjat också, fyller 22 år nästa onsdag ;)
Eller ja än räknar jag inte ner ifs.. börjar på söndag :P men tänkte jag skulle skriva i alla fall ;D haha !

carro skrev till mig på komentar : är inte den 19 på en söndag?
hahahahahahah och jag börjar gapskratta ! har skrivt helt helt fel, Självklart är det på en söndag.
Var så förkyld när jag skrev senaste inlägget = Trött och förvirrad. Så ja söndag , när man ska rösta och allt också :P En vecka kvar nu , eller ja imorgon. Men nog om det just nu. Hahaha var bara tvungen att skriva om det.. kul!!

Idag är det lördag. Har varit en ganska lugn dag. Fortfarande smått förkyld så tänkte det är bra ifall jag är hemma denna helg och tar det soft helt enkelt. Sen blir det till o jobba ganska mkt nästa vecka, i alla fall mån-onsd.
Börjar tidigt och slutar sen må-tisd. Men det är ju extra pengar så jag klagar inte, speciellt eftersom jag var sjuk denhär veckan mån-tisd. Men hur som helst, mer om idag. Jag började dagen med att äta frukost och sedan fick jag låna syrrans dator, hon har köpt the sims 2 till den så jag spelade på min familj som jag gjort.. så jävla kul det är xD
Sen har jag dammsugit mitt rum och köket + vardagsrummet. Och sen har jag färgat håret.. brunt som vanligt, men denna gång kakaobrun (fick den färgen av Lena förra helgen så jag testade) haha ser typ lika dant ut som alltid haha men jag är nöjd :)

Så nu är jag ganska trött.. kanske blir till o mysa framför en film senare ikväll kanske. Igår kollade jag och syrran på svenska skräckisen "Besökarna". Den är ju så jävla kul, läskig och bra. från 1988, året då man föddes.
Kjell Bergqvist , Lena Endre och Johannes Brost i huvudrollerna. Se den ifall ni inte sett den :)

Nu så tänker jag gå och kolla vad mamma o syrran har för sig, lillsyrran är sjuk stackarn, förkyld hon med. Kanske blivit smittad av mig, trodligen, stackarn :(:( Sorry! Men vi hörs kanske later annars någon annan dag :)

Kramar // Jessicka

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, bra att det inte var jag som var helt ute. (A) Puss. <3

2010-09-11 @ 22:49:42
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0