:) :( :/

Vet inte riktigt hur jag känner förtillfället. Jag blir bara så jävla irriterad över allt skit just nu.. usch säger jag bara..
Men nu ska jag försöka skita i att jag är irriterad och arg och bara försöka avsluta denna dag lugnt och stilla.

Bloggen har blivit lite bortglömd nu, jag vet. Det är väl bara en sån period just nu, jag vet inte.

Imorgon blev min lediga fredag utbytt mot att jobba istället. Men jag har inte kunnat jobba mina lediga fredagar på ett tag så jag kände att nu var det dax att offra en av dom för att ställa upp. Men efter det så ska jag bege mig till bästaste jossan för middag, förkrök och sedan utgång .. ska bli så kul, länge sedan nu jag var ute fakiskt. Är typ aldrig det.. någonsin.. så det är bara ta sig i kragen och partajja all night long hahahha eller så lång tid som jag orkar stå efter jobbet imorgon hahahaha.. dessutom så ska jag upp kl sex imorgonbitti så hahaha men fan vad jag är taggad till tusen!!


SÅ nu ska jag komma över mitt ilskna tillstånd, gick över lite nu när jag skrev om imorgon men fortfarande lite kvar.. god natt på er sen!! kramar// Jessicka


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0