Torsdag.

Igår började min arbetsvecka eftersom jag var sjuk må-tisd. hade nog behövt vara hemma igår också kände jag när jag väl var på jobbet, eller ja efter ett tag. Men inte mycket att göra åt. Nu idag kändes det bättre men nu är jag helt slut. Skönt att det är fredag imorgon faktiskt. I helgen får jag ta tillfället i akt att vila upp mig på.

Imorgon efter jobbet så ska jag träffa Carro, det ska bli trevligt.
Efter det så blir det väll att åka hem och mysa framför idol. Och sen ta en lååång sovmorgon på lördag ;D

Nu ska jag fortsätta att kolla på veckans kanin på tv3 och sen släcka ner för idag. som sagt, är helt slut!
Jag hade kunnat gå och lägga mig för flera timmar sedan hahaha!
Så godnatt på er därute!


/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0