Sjuk igen, suprise..

Jag orkar inte mer snart. Nu denna höst har jag inte varit sjuk lika mycket som tidigare år men nu blir jag dålig en vecka efter jag varit sjuk.. nu är det värre. Ont i halsen , konstant värk som går ända upp till öronen.
Har alvedon i kroppen för att smärtan ska bli lindrigare och har en temp på 37.4 grader, med alvedon i kroppen, ja lika med feber då skulle jag tippa på... känner mig helt lost.. orkar nästan inte ens skriva faktiskt..

Surt att vara sjuk då jag missar jossans halloween party imorgon som jag har längtat till och sett fram emot! Varit så jävla taggad.. så blir man sjuk.. så jävla tråkigt och så jävla typiskt.
Men jag hoppas de festar för min skull också och har det skit kul!

Och för mig blir det sängen hela helgen och hoppas jag blir bättre. Var på kvällsjouren igår men där gör dom bara ett snabb test och det var negativt för streptokocker (vet inte ifall jag stavat rätt, men halsfluss allts) och det kan vara för att det är för tidigt för att synas. (blev dålig i onsdagskväll). Så blir jag inte bättre i helgen så blir det vanliga jouren på måndag morgon för då måste det ju vara något.. men håll tummarna att jag blir frisk!

Sen ska jag fråga vad som krävs för att få halsmandlarna bortopererade för nu har jag haft så mkt problem med dom så nu orkar jag inte mer, och det går ut över mitt jobb hela tiden och eftersom jag jobbar på förskola så är jag ju mer utsatt och jag tror att min kropp inte orkar med att stå emot, mitt imunförsvar är helt försvagat.. fast det borde vara starkt men jag hinner inte vila upp mig innan nästa omgång börjar.. och så är mina halsmandlar jätte ärriga och då gör dom ju ingen nytta bara ställer till problem. Men jag har hört att det kan vara svårt att få dom bortopererade och så har jag hört att det inte ska vara det.. hmm får se hur det blir för mig. men jag ska berätta min historia och så får jag hoppas på det bästa. inte så kul att opereras men hellre det än att vara sjuk hela tiden.


Nej nu ska jag fortsätta att vila och vara deppig över att jag missar halloweenpartyt! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0