Mysig dag igår.

Det blev en mysig lördag tillsammans med mamma och syrran.
Ja, syrran ville följa med till arninge så vi fick åka buss. Det var riktigt kul, ett litet äventyr då mamma inte åkt buss på åratal och jag kan inte ens minnas att jag har åkt buss med mamma. Jag har tydligen gjort det när jag var liten men :) Så det var kul. Väl i arninge så kollade vi runt lite, sedan blev det skopunkten då jag var i nöd av skor.
Och jag hittade ett par. Detta år blev det ett par snygga (enligt mig) bekväma, varma och lite dyrare än de vanliga som jag brukar köpa men jag tyckte jag kunde unna mig det. Och jag har de senaste åren bara köpt vanliga skor typ gympa stuket, men det blev dessa denna gång, jag är riktigt nöjd ;




Sedan efter det gick vi till Ö&B och handlade lite , sedan hämtade syrran ut pengar och mamma bjöd oss alla på en glass och sedan gick vi till bussen. En mysig dag helt enkelt. Så tack mamma och syrran , det får vi göra om <3 Men jag hoppas vi har mer tur då påvägen hem med busschaffören, en som inte kör som en dåre!

Idag så vaknade jag 07.30, inte så kul att vakna så tidigt på en söndag då man faktiskt kan sova ut.
Fast det var väl lika bra då man ska upp o jobba igen imorgon :P
Så idag blir det förutom att hjälpa mamma i tvättstugan, en söndag då jag tänker ta det lungt, spela lite the sims 2 och bara hoppas att denna söndag går sakta, sakta så det inte blir måndag än... hehe.

Kramar // Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0