Lördag

Jag är sjukt seg i kroppen och skulle kunna ligga kvar här i sängen en evighet.
Sov till kvart över elva, vaknat lite då och då men somnat om.. har behövt ta igen sömn.
Men man kan ju inte ligga i sängen hela dagen, i alla fall inte idag för idag ska jag åka och träffa Liselotte som är uppe över helgen. Som jag skrev i förrgår . Skulle ha träffat Carro också men jag pratade med henne igår och hennes dotter har fått magsjuka så vi ska ses nästa helg ev istället.
Men det var väl lika bra för jag vet inte riktigt hur mycket jag orkar med idag i alla fall.

Det ska hur som helst bli jätte kul o få träffa liselotte igen. Det var inte såå länge sedan vi sågs, för två och en halv månad sedan men jag saknar henne varje dag så det blir kul <3


Nej min buss går från centrum vid tre tiden och jag har lite att fixa så ha en bra lördag alla ifall jag inte skriver lite senare! Kramar// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0